Sunday, January 6, 2008

Live music at 1BORNEO - New Year Eve 2009!!

Hi kawan2, sori tidak update blog ini. Saya akan usahakan. Sekarang ini sudah tahun baru 2009, mesti ada azam baru bahkan, tapi musik masih juga priority.Hmmm tau-tau lah orang musik. Baru2 ini saya ada main music di CourtYard 1borneo pada 31/12/2008 sempena menyambut tahun baru 2009. Musician yang join ialah Sonny( Lead guitarist/Main singer ), Edward Jack ) Bassist/ vocal backing), dan si cuty, mr. Kassim sebagai drummer. Persembahan kami agak mantap walaupun saya agak sudah lama tidak main musik secara live...walaubagaimanapun phewwwwww....memang best join dan main musik sama member2 lama.Nanti saya akan postkan gambar. Sesiapa yang mengenali saya, sila bagi komen ke komplenke...apa2 saja, kita boleh sembang2 disini. http://www.freewebs.com/marcelmusic 0195390123 / 0148520123 ( Studio )

6 comments:

henry said...

testing

henry said...

Lus apa kabar sekarang? lama teda dingar kabar kau ohhh....kau buli kasi list ka mana mana Album yang kau buat. Saya tida peduli siapa penyanyi dia..yang saya mau dingar music kau saja bah. Siuk dingar idea-idea music kau, dari dulu lagi mimang powerrrrrrr. Tu music yang kau buat untuk si Wences Podtung sama George Lian siukkkkkkkk butul mau dingar. Kau jauh sudah ohhh sekarang ohhh Sifu..nasib baik juga ada kawan bagi URL kau ini...

Marcel said...

Alamak sori fren....sudah lama saya tidak update blog ini. Saya akan try to up date....sibukbah bikin musik orang....btw saya sekarang jauh...di tenom kebanyakan bikin lagu-lagu murut saja..berkemungkinan saya akan buka juga cawangan di kk nanti...HAPPY NEW YEAR 2009 to All.

Generator Creative Studio said...

Dear sir,

Hi, we are from Generator Creative Studio who base in KK, Sabah. We're interested to be your design retainer for contract.
Whether we are working with your company’s marketing team or on our own, we provide ongoing central support and maintenance for all your brand identity, advertising, promotional application, web site and your entire brand experience. Ensuring a harmonization throughout your entire branding program, ultimately inspires users’ interest, cultivates confidence and promotes loyalty toward the brand. Please visit our website www.generatorcs.com, to view our portfolios.

We would appreciate very much if you would consider our application. Hope to hear from you at your earliest convenience. Thank you.



Warmest regards,
Teo zk
Account Executive
Generator Creative Studio
www.generatorcs.com

Unknown said...

Good work, great to hear from end.

Unknown said...

developing new model for record making, marketing, distributing and fresh approach of making music at Chicago recording studio

Followers